Agnieszka Cegielska pokazuje Pomorskie poza sezonem. Premiera kampanii w Gdyni

2 min czytania
Agnieszka Cegielska pokazuje Pomorskie poza sezonem. Premiera kampanii w Gdyni

W Gdyni zaprezentowano pierwszy odcinek projektu promującego region poza letnim sezonem — wideo powstało z myślą o spokojniejszych podróżach i lokalnych smakach. Na pokazie pojawili się przedstawiciele samorządu i organizatorzy, a projekcja rozpoczęła serię trzech filmów, które zabierają widzów od miasta w głąb Pomorza. W tle pojawia się też dyskusja o roli Gdyni jako punktu turystycznego.

  • Premiera kampanii w Gdyńskim Centrum Filmowym
  • Gdynia jako punkt wyjścia filmowej podróży po Pomorskiem

Premiera kampanii w Gdyńskim Centrum Filmowym

Podczas pokazu pierwszego filmu z cyklu „Poczuj więcej z Agnieszką Cegielską poza sezonem”, który odbył się 23 października, w Gdyńskim Centrum Filmowym spotkali się m.in. przedstawiciele Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, ambasadorka kampanii Agnieszka Cegielska oraz osoby, które współtworzyły filmową podróż po regionie. Przy organizacji wydarzenia wspierała Agencja Rozwoju Gdyni. Za obraz i montaż odpowiadał Sławomir Okoń.

Gdynia niewątpliwie chce być miastem turystycznym. Ten aspekt wymaga trochę większej uwagi władz. Mówię między innymi o lokalnej organizacji turystycznej i o tym, aby polityka miasta, która się w tej chwili tworzy na kolejny okres, bardzo mocno obejmowała te kierunki, w których Gdynia chce podążać w stronę stawania się bardzo wyraźnym punktem na mapie turystycznej kraju.
Tomasz Augustyniak, wiceprezydent Gdyni

Gdynia jako punkt wyjścia filmowej podróży po Pomorskiem

Pierwszy z trzech odcinków zaczyna się w Gdyni i pokazuje miasto jako bazę wypadową do dalszych atrakcji województwa. W materiałach Agnieszka Cegielska odwiedza m.in. modernistyczne budynki w Śródmieściu, Miejską Halę Targową oraz Hotel Quadrille. Towarzyszył jej przewodnik Arkadiusz Brzęczek, a kulinarny akcent zapewnił szef kuchni Marcin Popielarz, który zaprosił do spróbowania rumiankowego sernika w restauracji Biały Królik.

Polecam wszystkie te miejsca, gdzie byliśmy, dlatego że wszystkie mnie przytuliły. Staraliśmy się pokazać różnorodność. Zarówno miejsca, które są bardziej agroturystyczne, jeśli ktoś potrzebuje ciszy, ale też miejsca dla rodzin w hotelu, bliżej plaży. Staraliśmy się pokazać wszystkie zakątki – od Ustki po Sztum, Kwidzyn i Gdynię, żeby każdy szukający miejsca poza sezonem, mógł je znaleźć.
Agnieszka Cegielska, ambasadorka kampanii

Pani Agnieszka Cegielska jest naszą gwiazdą, która mam nadzieję pociągnie za sobą to, co mamy najlepszego w regionie i to, co chcielibyśmy pokazać.
Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego

Filmy dokumentują podróże po Kaszubach, Żuławach, Powiślu oraz nadmorskich miejscowościach takich jak Ustka i Łeba. Zrealizowane odcinki będą udostępnione na kanałach YouTube pomorskie.travel i Agnieszki Cegielskiej, a projekt można śledzić także na stronie pomorskie-prestige.eu.

na podstawie: Urząd Miasta.

Autor: krystian