Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ZKM Gdynia – szybki kontakt online!
Nowe możliwości kontaktu z ZKM Gdynia! Sprawdź, jak łatwo zgłosić swoje sprawy online!

Gdynia wprowadza Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla pasażerów

W Gdyni ruszyło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które ma na celu uproszczenie i przyspieszenie komunikacji między mieszkańcami a Zarządem Komunikacji Miejskiej. Teraz każdy może zgłosić swoje uwagi dotyczące biletów, przystanków czy rozkładów jazdy w zaledwie kilka chwil, korzystając z platformy online.

Prosta forma kontaktu z ZKM Gdynia – co warto wiedzieć?

Wszystko, co trzeba zrobić, to wypełnić krótki formularz dostępny na stronie internetowej ZKM. Nie jest wymagana rejestracja ani zakładanie konta. Wystarczy podać swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail. Użytkownicy mogą wybierać spośród różnych kategorii zgłoszeń, takich jak zmiany w rozkładzie jazdy, uszkodzenia przystanków czy pytania dotyczące sprzedaży biletów.

Co więcej, jeśli sprawa wymaga dodatkowych wyjaśnień, można dołączyć pliki, takie jak zdjęcia lub skany dokumentów. ZKM stara się odpowiadać na zgłoszenia w ciągu kilku dni roboczych, a maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź wynosi 30 dni.

ZKM w Gdyni stara się rozpatrywać zgłoszenia jak najszybciej, a odpowiedzi zazwyczaj są wysyłane w ciągu kilku dni roboczych. Najpóźniej jednak odpowiedź zostanie wysłana na podany adres e-mail w ciągu 30 dni od rejestracji sprawy – wyjaśnia Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.

Oprócz nowoczesnego systemu online, mieszkańcy mogą również skorzystać z całodobowej infolinii pod numerem +48 695 174 194. To doskonała okazja, aby szybko uzyskać pomoc w sprawach związanych z komunikacją miejską w Gdyni!


UM Gdynia