Self Storage polega na wynajmowaniu powierzchni do przechowywania różnych przedmiotów w specjalnie przeznaczonych do tego magazynach. Klientami tego typu usługodawców mogą być zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Dowiedzmy się zatem, kiedy warto skorzystać z takiego ułatwienia.

Remont bez stresu

Remont w domu czy mieszkaniu to zawsze duże wyzwanie. Wymaga przemyślanych działań. Musimy zajęć się wówczas wieloma ważnymi sprawami, takimi jak: budżet całego przedsięwzięcia, zlecenie jego przeprowadzenia lub samodzielne wykonanie wszystkich prac. Czekają nas wtedy liczne wizyty w sklepach budowlanych czy salonach wnętrzarskich. Niezbędne jest również odpowiednie przygotowanie domu, zabezpieczenie wszystkich mebli i sprzętów. Często cześć z nich chcielibyśmy sprzedać i wymienić na nowe, a inne przenieść w bezpieczne miejsce, by nie uszkodziły się w czasie remontu. W takich sytuacjach warto zainteresować się usługami Self Storage, a nasze meble i inne sprzęty przechować w wynajętym magazynie. Dzięki temu nie ucierpią one w remontowym szaleństwie, ani nie będą przeszkadzały w wykonywaniu prac. Z kolei przedmioty, które nie będą już pasowały do odnowionych pomieszczeń, mogą bezpiecznie czekać tam na nowych właścicieli lub wywóz na śmietnik.

Spokojna przeprowadzka

Zmiana mieszkania to również duży stres. Często dopiero kiedy pakujemy do pudeł i toreb wszystkie nasze rzeczy, uświadamiamy sobie, ile tak naprawdę ich mamy. Jest to często moment na posegregowanie ich i podjęcie decyzji, które są nam niezbędne, a z którymi chętnie się rozstaniemy. Wiele z nich może mieć wciąż dużą wartość. Niejednokrotnie decydujemy się zatem na ich sprzedaż lub chcielibyśmy je komuś podarować, a jednocześnie wolimy nie zabierać ich do nowego mieszkania. W takiej sytuacji warto wyjąć jeden z magazynów self storage. Może zdarzyć się też tak, że jesteśmy zobowiązani opuścić dotychczas zajmowane mieszkanie w określonym terminie, choć nowe nie jest jeszcze całkowicie gotowe i nie ma w nim warunków do ustawienia wszystkich naszych mebli. Wówczas także dobrym rozwiązaniem jest przechowanie ich w jednym z magazynów, gdzie bez najmniejszych obaw możemy zostawić je na pewien czas.

Self Storage - jak to działa

Jeśli szukasz solidnych usług self storage, to doskonałym wyborem będzie współpraca z firmą Less Mess Storage. Wynajęcie jednego z pomieszczeń w należących do niej magazynach jest bardzo proste. Najpierw określamy wielkość pomieszczenia, jakie jest nam potrzebne, pomoże nam w tym wirtualna wizualizacja, którą znajdziemy na stronie firmy. Następnie podpisujemy umowę, po czym otrzymujemy kod dostępu do wybranego przez nas magazynu. Skrytki dostępne są dla klientów w każdej chwili - 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Każdy otrzymuje swój osobisty kod, który przydzielony jest do konkretnego pomieszczenia i którego nie posiada nikt inny. Wszystkie skrytki są dodatkowo zabezpieczone własną kłódką klienta. Na terenie całego magazynu, jak i w poszczególnych boksach zainstalowany jest alarm. Magazyny są całodobowo monitorowane. Warto wiedzieć także, że umowa, którą podpisujemy z Less Mess Storage jest elastyczna i w każdej chwili można wydłużyć czas jej obowiązywania. 

Self Storage - kiedy warto skorzystać z takich usług?