Na czym tak naprawdę polega audytowanie strony pod kątem SEO?

Tak naprawdę tworzenie strony powinno się robić na podstawie dobrej struktury i treści opartej o właściwe zaplecze SEO. Niestety nie zawsze się nam to udaje za pierwszym podejściem, ale jest jeszcze dla nas szansa! Wystarczy zaufać specjalistom ze strony https://www.devagroup.pl/tworzenie-stron-gdansk, którzy zaczną od najważniejszej rzeczy. Przeprowadzą audyt SEO naszej witryny.

Na czym polega analiza naszej strony?

Firma DevaGroup zajmie się sprawdzeniem naszej strony pod kątem pozycjonowania. Zgłośmy się do niej, jeśli na naszej stronie przestaliśmy obserwować satysfakcjonujący nas ruch, lub sprzedaż naszych usług i produktów zaczęła drastycznie spadać. Analiza strony to pierwszy krok w stronę jej optymalizacji. Co się w niej zawiera?

Firma, przeprowadzając audyt naszej strony pod kątem technicznym, zacznie sprawdzanie od określenia naszej pozycji w wyszukiwarkach. Jeśli będzie ona bardzo niska, zadanie będzie jasne. Kolejna rzecz to CTR, czyli skuteczność strony w wynikach wyszukiwań. Znaczy to mniej więcej tyle, że nasza strona, nawet będąc wysoko w wyszukiwarce, może nie budzić zainteresowania, czyli mieć niski współczynnik CTR. Pozycjonowanie stron w Gdańsku (https://www.devagroup.pl/pozycjonowanie-gdansk) i każdym innym mieście będzie więc polegać nie tylko na dążeniu do wysokiej pozycji w wyszukiwarce, a również na podniesieniu współczynnika CTR. Co dalej?

Analiza strony musi dać również wyniki mówiące o tym, pod jakimi frazami nasza strona w ogóle się wyświetla. Jeśli jest ich niewiele bądź mają mało wspólnego z naszą branżą, kolejna praca dla nas lub dla firmy zewnętrznej.

analiza strony pod względem SEO

Co daje dobra analiza strony?

Przede wszystkim da odpowiedź, czy promowanie strony na tym etapie ma w ogóle jakiś sens. Otóż nie ma, jeśli nasze SEO "leży". Firma DevaGroup zmieni ten stan rzeczy i nasza strona będzie gotowa do promocji. Firma zajmie się strukturą naszej strony, treścią, linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, a przy tym zbuduje dobrą bazę wokół najbardziej rozchwytywanych słów kluczowych i fraz, które są wpisywane w wyszukiwarce przez potencjalnych klientów.

Dzięki dobrze przeprowadzonemu audytowi będzie wiadomo, pod jakim kątem nasza strona kuleje i dlaczego odwiedza ją coraz mniejsza ilość osób. Zmiana struktury, dobranie nowych słów kluczowych, które będą w tekście wyglądać naturalnie, zaktualizowanie treści o wartościowe informacje i zapełnienie strony elementami o bardzo wysokiej jakości to początek drogi do sukcesu. Niestety jednak nic jednym działaniem nie da się osiągnąć na zawsze, dlatego też ciągłe dbanie o dobrą jakość, nawiązywanie treścią do pojawiających się trendów i jednocześnie potrzeb potencjalnych klientów, czy też aktywne sprawdzanie i dodawanie popularnych słów kluczowych są podstawą codziennego, regularnego i konsekwentnego działania.