Wybór lokalu weselnego jest zazwyczaj zwieńczeniem długich i żmudnych poszukiwań miejsca, które spełni nasze oczekiwania. Na tym się jednak nie kończy, ponieważ przy rezerwacji sali, należy dopilnować najdrobniejszych szczegółów, które powinny być zawarte w umowie. Chociażby kwestie związane z możliwością odstąpienia od rezerwacji i wszelkimi ewentualnymi, dodatkowymi kosztami.

Niektóre zapisy mogą wydawać się oczywiste, natomiast dla pewności lepiej zapytać o wszystko. Bez względu na to, czy będzie to mała czy duża sala weselna okolice Warszawy, a także samo centrum stolicy, może zaoferować nam sporo możliwości. W każdym wypadku, w umowie muszą znaleźć się podstawowe informacje związane z menu, terminami i wszelkimi kwotami.

Koszty

Najistotniejsze to wiedzieć, ile dokładnie zapłacimy za jedną osobę. Należy porównać ile zapłacimy za miejsce na wesele w Warszawie, a ile za sale weselną w Legionowie. Wszelkie istotne kwoty, muszą być zapisane w umowie. Warto także sprawdzić, czy nie ma tam zapisów o jakimkolwiek ewentualnym podniesieniu stawki, w sytuacji chociażby wzrostu cen produktów. Zwróćmy też uwagę, czy w wypadku zmniejszenia liczby gości, kwota się zmieni, a dodatkowo jaki jest ostateczny termin podania liczby osób. Niektóre sale weselne w Warszawie i okolicach, za dzieci mogą żądać tylko połowy stawki – najmłodsi będą wymagać też specjalnych krzesełek. Doprecyzujmy takie kwestie jak termin płatności, aby nie było żadnych niedomówień.

Wybór konkretnej sali weselnej w lokalu

Jeśli wybrana przez nas, chociażby sala weselna w Serocku posiada wiele pomieszczeń, w umowie powinno być zaznaczone, w której odbyć się ma nasze przyjęcie. Należy określić, jaką szacunkową ilość gości będzie ona w stanie pomieścić. Niektóre sale weselne w Zegrzu, mogą posiadać ogród lub taras. Upewnijmy się wówczas, umieszczając stosowny zapis w umowie, że podczas przyjęcia miejsca te będą mogły być przez nas wykorzystywane.

Sala weselna w okolicach Warszawy i na co zwrócić uwagę

Wystrój i dekoracja sali weselnej

Kiedy mamy pewność, że wszelkie dekoracje zawierają się w cenie wynajmu – poprośmy, aby taki zapis znalazł się umowie. Kiedy musimy o to zadbać sami, upewnijmy się, że lokal będzie dostępny przed uroczystością, aby wszystko mogło być bezproblemowo zorganizowane. Bez względu na to, czy organizujemy wesele w Serocku Zegrzu, czy gdziekolwiek indziej – zwróćmy uwagę także na kwestię klimatyzacji. Niekiedy mimo tego, że występuje ona w pomieszczeniu, okazuje się, że za jej pracę podczas przyjęcia, należy dodatkowo zapłacić. Należy jasno ustalić, do której godziny może trwać zabawa oraz jak wyglądają koszty każdej kolejnej godziny, która przedłuży wynajęcie sali.

Zaplecze i obsługa na sali weselnej

Chociaż wydaje się to dość absurdalne, natomiast w wypadku niektórych wesel w Warszawie i okolicach, może okazać się, że za obsługę należy zapłacić dodatkowo. Jeśli chcemy uniknąć kolejnych kosztów, zadbajmy o to, aby zapis o tym, ilu kelnerów będzie obsługiwało naszych gości, znalazł się także w umowie. Kiedy postawiliśmy na konkretną salę weselną nad Zegrzem, nie bójmy się zawrzeć w umowie danych osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługą przyjęcia.

Nocleg

Niektóre sale weselne w okolicach Warszawy w Legionowie w Zegrzu oraz w innych miejscowościach, mogą zaoferować swoim klientom pokoje, co to także warto zaznaczyć w umowie. Nie zapomnijmy też o cenie takiej usługi oraz czy w koszt wliczone jest też śniadanie.