W Gdyni pokazano filmy Agnieszki Cegielskiej promujące Pomorskie poza sezonem

W Gdyńskim Centrum Filmowym odbyła się premiera pierwszego z trzech odcinków kampanii, która ma pokazać Pomorskie w jesienno‑zimowej odsłonie. Goście obejrzeli materiał, spotkali się z twórcami i porozmawiali o turystycznych perspektywach regionu. W rolach głównych: Agnieszka Cegielska, lokalni przewodnicy i właściciele obiektów turystycznych.
- Premiera w Gdyńskim Centrum Filmowym w Gdyni
- Poczuj więcej z Agnieszką Cegielską — trasa i bohaterowie filmów
Premiera w Gdyńskim Centrum Filmowym w Gdyni
Podczas pokazu, który odbył się 23 października, organizatorzy zaprezentowali pierwszy film z serii przygotowanej przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną pod hasłem „Poczuj więcej z Agnieszką Cegielską poza sezonem”. Na wydarzeniu pojawili się m.in. Tomasz Augustyniak, wiceprezydent Gdyni, ambasadorka kampanii Agnieszka Cegielska, przedstawicielki organizacji oraz osoby zaangażowane w realizację materiału. Przy gdyńskim udziale projektu wspierała Agencja Rozwoju Gdyni.
“Gdynia niewątpliwie chce być miastem turystycznym. Ten aspekt wymaga trochę większej uwagi władz. Mówię między innymi o lokalnej organizacji turystycznej i o tym, aby polityka miasta, która się w tej chwili tworzy na kolejny okres, bardzo mocno obejmowała te kierunki, w których Gdynia chce podążać w stronę stawania się bardzo wyraźnym punktem na mapie turystycznej kraju” — Tomasz Augustyniak, wiceprezydent Gdyni.
Poczuj więcej z Agnieszką Cegielską — trasa i bohaterowie filmów
Seria składa się z trzech odcinków, z których każdy startuje w jednym z miast Trójmiasta (Gdynia, Gdańsk, Sopot) i zabiera widza dalej po regionie. Ekipa odwiedziła m.in. Kaszuby, Żuławy, Powiśle, a także nadmorskie miejscowości takie jak Ustka i Łeba; w materiałach pojawiają się też Sztum i Kwidzyn. Pierwszy film zaczyna się w miejskim krajobrazie Gdyni — w centrum, przy Miejskiej Hali Targowej i w Hotelu Quadrille.
W roli przewodnika gdyńskimi zakątkami wystąpił Arkadiusz Brzęczek, a lokalne smaki reprezentował szef kuchni restauracji Biały Królik, Marcin Popielarz, który zaprosił na rumiankowy sernik. Autorem zdjęć i montażu jest Sławomir Okoń.
“Polecam wszystkie te miejsca, gdzie byliśmy, dlatego że wszystkie mnie przytuliły. Staraliśmy się pokazać różnorodność. Zarówno miejsca, które są bardziej agroturystyczne, jeśli ktoś potrzebuje ciszy, ale też miejsca dla rodzin w hotelu, bliżej plaży. Staraliśmy się pokazać wszystkie zakątki – od Ustki po Sztum, Kwidzyn i Gdynię, żeby każdy szukający miejsca poza sezonem, mógł je znaleźć” — Agnieszka Cegielska, ambasadorka kampanii.
“Pani Agnieszka Cegielska jest naszą gwiazdą, która mam nadzieję pociągnie za sobą to, co mamy najlepszego w regionie i to, co chcielibyśmy pokazać” — Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego.
Materiały będą udostępniane na kanałach wideo organizatorów oraz na stronie projektu; kampania ma zachęcić do odwiedzin poza sezonem i pokazać region w mniej oczywistej, spokojniejszej odsłonie.
na podstawie: Informacja Turystyczna Gdynia.
Autor: krystian

