Urząd Miasta wprowadza nowości w ofercie Miejskiej Informacji Turystycznej – nie tylko dla przyjezdnych
Kiedy miłość do miasta przejawia się przez pamiątki – lokalni mieszkańcy chętnie sięgają po gadżety z motywami swojego miasta. Informacja Turystyczna wprowadza nowe produkty z duszą.
  1. Nowości w ofercie Miejskiej Informacji Turystycznej – od modernizmu po trolejbusy.
  2. Gdynianie najczęściej kupują pamiątki – wyrażają w ten sposób miłość do swojego miasta.
  3. Plakaty Janka Rutki i modele Solarisa wśród najpopularniejszych produktów.
  4. Przygotowania do sezonu turystycznego – więcej lokalnych produktów.

Wiosna to czas, kiedy miasto zaczyna tętnić życiem nie tylko dzięki przyjezdnym turystom, ale także dzięki swoim mieszkańcom, którzy chcą mieć kawałek swojego miasta również w domu. Miejska Informacja Turystyczna przy ul. 10 Lutego 24 wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, wprowadzając na rynek nowe pamiątki, które łączą w sobie miłość do lokalnej architektury i historii komunikacji.

Irmina Lewoszewska, kierowniczka Działu Informacji Turystycznej, zauważa, że mieszkańcy miasta są największymi fanami lokalnych pamiątek. Dla wielu z nich zakup takich przedmiotów jest sposobem na wyrażenie dumy z przynależności do miasta i jego unikalnej kultury. "Największą popularnością cieszą się modernistyczne plakaty Janka Rutki i pamiątki trolejbusowe, popularne zarówno wśród 2-3 letnich chłopców, jak i dorosłych panów - pasjonatów komunikacji," mówi Lewoszewska.

Atrakcyjność tych pamiątek leży nie tylko w ich estetyce, ale również w głębokim związku z historią i kulturą miasta. Modernistyczne budowle i trolejbusy są nieodłącznym elementem krajobrazu miasta, a teraz mogą stać się też elementem dekoracyjnym w domach mieszkańców. Dodatkowo, nowe produkty, jak model trolejbusu Solaris do samodzielnego złożenia, podkreślają lokalny charakter oferty, będąc wykonanymi przez polskich, często lokalnych producentów.

Przed sezonem turystycznym Informacja Turystyczna planuje wprowadzenie jeszcze więcej pamiątek, które mają na celu nie tylko promować miasto wśród turystów, ale także umożliwić mieszkańcom cieszenie się jego unikalnością każdego dnia. Warto więc odwiedzać ul. 10 Lutego 24 i śledzić nowości, które z pewnością zaskoczą niejednego gdynianina.


Na podst. Urząd Miasta