Jak nowoczesna strona firmowa może na siebie zarabiać?

Nie każda firma potrzebuje strony internetowej. Firmy działające w niszowych branżach zwykle nie przywiązują wagi do tego, aby zaistnieć w internecie. Jednakże większość firm decyduje się na taki krok i zakłada własną wizytówkę w internecie w postaci ciekawie wyglądającej witryny. Agencja marketingu internetowego 48 Media zajmuje się tworzeniem stron www dla firm oraz osób prywatnych, które chcą zaistnieć w sieci. Wieloletnie doświadczenie i podążanie za aktualnymi trendami pozwoli każdej firmie skutecznie konkurować z innymi przedsiębiorstwami.

Wygląd strony www to podstawa

Aby wywołać pozytywne, pierwsze wrażenie należy zadbać o atrakcyjną szatę graficzną dla strony internetowej. Oszczędny przedsiębiorca z pewnością łatwo odnajdzie w internecie mnóstwo ofert związanych z gotowymi szablonami, gdzie jedyną opcją jest zmiana logo i uzupełnienie treści pod witrynę. Koszty tego są niewielkie, ale czy jest to warte zachodu? Dobrą alternatywą jest po prostu skorzystanie z wiedzy i doświadczenia profesjonalistów w swoim fachu, którzy stworzą stronę www szytą na miarę potrzeb takiego przedsiębiorcy. Tworzenie stron internetowych dla firm to zdecydowanie coś więcej niż tylko operowanie na gotowych szablonach. Profesjonalnie stworzona witryna jest idealnie dopasowana do branży zarówno pod względem wyglądu, jak i treści.

Optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe

Strona internetowa powinna być idealnie dopasowana do wymagań wyszukiwarek, w tym wyszukiwarki Google. Istotne pod tym względem są między innymi cechy takie jak proste adresy URL, odpowiednio zoptymalizowane obrazy, właściwe meta tagi, usunięte nieużywane elementy w kodzie strony i wiele więcej. Strona www odpowiednio zoptymalizowana staje się bardziej przyjazna dla internauty, a tym samym jest lepiej promowana w wynikach wyszukiwania – trafia na lepszą pozycję.

Konwersja, czyli lepsza sprzedaż

Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy – liczy się efekt, czyli sprzedaż i zysk. Strona www powinna na siebie zarabiać, a więc liczy się konwersja, czyli to jak często osoba korzystająca ze strony decyduje się na konkretną akcję, która jest celem działania witryny. Może to być kupno produktów, skorzystania z formularza kontaktowego w celu zostawienia namiarów na siebie, przeczytanie konkretnego artykułu, wypełnienie ankiety i inne tym podobne. Doświadczona agencja marketingowa potrafi stworzyć witrynę dla firmy, która najbardziej efektywnie pozwala pozyskiwać nowych klientów poprzez umiejętne wykorzystanie tak zwanych elementów typu Call to Action.