Policjant z komisariatu w Chyloni w Gdyni odzyskał 4000 zł - podziękowania dla komendant

Mieszkanka Gdyni dziękuje za szybką reakcję i profesjonalizm funkcjonariusza z wydziału kryminalnego komisariatu w Chyloni; dzięki zgłoszeniu pieniądze zostały zablokowane w banku i zwrócone.
- Zobacz jak policja w Gdyni - Chyloni działa błyskawicznie
- Doceniaj odpowiedzialność i empatię funkcjonariuszy
- Jak zachować czujność i gdzie zgłaszać podobne sprawy
Zobacz jak policja w Gdyni - Chyloni działa błyskawicznie
Mieszkanka Gdyni, podpisana w piśmie jako Hanna, skierowała wyrazy wdzięczności do Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni mł. insp. Beaty Nienadowskiej. W treści podziękowania podkreśliła profesjonalne i życzliwe przyjęcie zgłoszenia o oszustwie przez funkcjonariusza wydziału kryminalnego z komisariatu w Chyloni. Szybka reakcja policjanta i natychmiastowe skierowanie wniosku do banku pozwoliły zablokować środki i odzyskać 4000 zł.
Doceniaj odpowiedzialność i empatię funkcjonariuszy
Podziękowanie Hanny pokazuje, że poza procedurami ważne są też empatia i rzetelność przy kontakcie z osobą pokrzywdzoną. Działania wykonane przez policjanta z Chyloni zakończyły się konkretnym rezultatem — odzyskaniem pieniędzy — i mogą zwiększyć poczucie bezpieczeństwa mieszkańców Gdyni. Komenda Miejska Policji w Gdyni otrzymała pismo jako dowód uznania dla szybkich i skutecznych działań funkcjonariuszy.
Jak zachować czujność i gdzie zgłaszać podobne sprawy
Jeśli ktoś padnie ofiarą oszustwa, warto zgłaszać sprawę niezwłocznie do najbliższego komisariatu policji; szybkie zgłoszenie może umożliwić zablokowanie transakcji przez bank. Przykład z Chyloni pokazuje, że współpraca pomiędzy zgłaszającym, policją i instytucją finansową często przynosi wymierne efekty.
na podstawie: KMP w Gdyni.
Autor: krystian