• Trwają policyjna działania „Bezpieczna droga do szkoły”

    Już od poniedziałku trwają policyjne działania „Bezpieczna droga do szkoły”. Gdyńscy policjanci podobnie jak ich koledzy w całym kraju przez ostatnie dni w sposób szczególny dbają o bezpieczeństwo najmłodszych mieszkańców miasta.

  • W naszych domach coraz to częściej decydujemy się na instalację klimatyzacji domowej. Takie rozwiązanie niesie za sobą bardzo wiele niezaprzeczalnych zalet, ale według opinii – ma również sporo wad. Jakie są wady i zalety klimatyzacji domowej i czy warto instalować takie rozwiązanie w swoim domu?

    Zalety klimatyzacji domowej

    Klimatyzacja ma za zadanie przede wszystkim dostarczać nam komfortu termicznego. Co za tym idzie – w upalne, letnie dni powinna skutecznie chłodzić powietrze w danym pomieszczeniu. Odpowiedni komfort termiczny pozwala na lepszy relaks jak i odpoczynek. Dzięki niemu jesteśmy również w stanie pracować znacznie bardziej efektywnie. Ponadto, dobry klimatyzator pozwala też na dowolne regulowanie wilgotnością powietrza.

    Poza tym, dobra klimatyzacja oczyszcza i jonizuje powietrze, co zdecydowanie wpływa na nasze lepsze samopoczucie w ciepłe, letnie dni. Nowsze rozwiązania niwelują również problem bakterii i grzybów. Poprzez ciągłą wymianę powietrza – otrzymujemy w pomieszczeniu jak najbardziej świeże powietrze z zewnątrz!

    Czy warto używać klimatyzacji w domu?

    Przy odpowiednim typie klimatyzatora nie jest wymagane otwieranie okien. Jest to wówczas również zaleta w przypadku gdy chcemy zamontować nieotwierane okna! Więcej na temat klimatyzacji domowych w Poznaniu będą w stanie doradzić fachowcy z https://klima-poznan.pl/.

    Wady klimatyzacji domowej

    Nie będzie niespodzianką fakt, iż rozwiązania klimatyzacyjne niosą za sobą również wady, które często wiążą się po prostu z nieodpowiednim korzystanie z funkcji klimatyzatora. Zbyt duża różnica temperatur może prowadzić do przeziębienia. Dlatego trzeba pamiętać, aby temperatura wewnątrz klimatyzowanego pomieszczenia nie była niższa niż 6 stopni od temperatury na zewnątrz. Ponadto zimny przeciąg w pomieszczeniu może prowadzić do problemów reumatycznych. Dlatego urządzenia należy zamontować tak, aby nie przeszkadzało to żadnemu domownikowi.

    Poza tym klimatyzatory wysuszają powietrze. W starszych technologicznie rozwiązaniach często pojawia się również problem związany z rozwojem grzybów i bakterii w pomieszczeniu. Klimatyzacja może również często okazać się dosyć sporą inwestycją. Zwłaszcza w przypadkach, gdzie remont związany z montażem instalacji jest duży i skomplikowany. Do tego wszystkiego, przy regularnym korzystaniu z klimatyzacji możemy spodziewać się znacznie większych rachunków za prąd. Im większa moc urządzenia – tym więcej prądu będzie pobierane!

    Podsumowując, klimatyzacja ma swoje wady i zalety. Nieodpowiedzialne korzystanie z niej może również prowadzić do problemów zdrowotnych. Jest to również swojego rodzaju inwestycja. Jeżeli te minusy Ci nie przeszkadzają – klimatyzacja domowa będzie z pewnością rozwiązaniem dla Ciebie!

    Debata w Konsulacie „Sztuka rozmawiania”

    23.09

    23 września
    poniedziałek / godz. 19:00
    Konsulat Kultury

    Niedziela Melomana w Szkole Muzycznej

    22.09

    22 września
    niedziela / godz. 18:00
    Sala Koncertowa Szkoły Muzycznej im. Z. Noskowskiego w Gdyni

    Content marketing to jeden z najbardziej wartościowych sposobów marketingowych i opcji, aby przyciągać klientów do własnej marki. W tej formie promocji na pierwszym planie występują przydatne treści, które są doceniane przez wszystkich odbiorców, a nagrodą za ich publikowanie jest zainteresowanie naszą marką oraz korzystanie z naszych usług. W tym artykule prezentujemy marketing treści oraz odpowiadamy na pytanie, jak przyciąć klientów treścią i dlaczego warto to robić. Podajemy też kilka ciekawych porad i pomysłów, dzięki którym content marketing zaowocuje dobrymi wynikami.

    Content Marketing

    Content marketing to strategia marketingowa polegająca na tym, iż publikujemy wartościowe treści oraz nimi przyciągamy potencjalnych klientów, użytkowników oraz odbiorców do własnej marki. To właśnie wartościowa treść, a nie krzykliwe hasła będą największym magnesem, który sprawi, że do naszej marki przyjadą osoby zainteresowane daną tematyką. Istnieje wiele różnego rodzaju contentu, który możemy publikować. Będą to np. poradniki, tutoriale, artykuły specjalistyczne, e-booki czy raporty i statystyki. Content możemy publikować również w innych formach takich jak nagrania video, webinaria, podcasty itp. W działaniach content marketingowych będą również w stanie pomóc takie agencje SEO na terenie Gdańska.

    Choć jest on głównie używany w internecie, możemy też oferować w świecie realnym swoim klientom broszury, ulotki czy linki do witryn internetowych. Content marketing ma na celu zainteresować odbiorców ciekawą formą oraz wartościową treścią i sprawić, aby klienci przy okazji zapoznali się i skorzystali z oferty naszej marki. W tym modelu marketingowym budujemy długotrwałą relację z klientem oraz swój pozytywny wizerunek.

    Content marketing możemy również stosować zarówno jako główną strategię marketingową, jak i uzupełnienie innych działań, jeśli obawiamy się tak drastycznej zmiany. Nie będzie on również szkodził innym sposobem czy niwelował profitów przez nie przenoszonych, o co obawia się wiele osób. Ten rodzaj marketingu możemy również wdrażać bez środków, jak i posiadając pewien budżet, który może spotęgować efekty marketingu treści.

    Dlaczego warto postawić właśnie na Content Marketing?

    Stawianie na Content Marketing jest korzystne z wielu względów. Korzystają z niego największe marki, co świadczy o jego skuteczności i wielu plusach. Pierwszym powodem jest sama forma marketingu. Obecnie na rynku istnieje wiele krzykliwych reklam, nachalnych wyskakujących okienek czy pustych haseł i nisokojakościowych treść. Klienci, odbiorcy czy użytkownicy w sieci przykładają zatem coraz większą wagę do jakości contentu. Jeśli będziemy zatem publikowali wysokojakościowe treści i je dodatkowo reklamowali, z pewnością wiele osób zauważy je i zdecyduje przejść na stronę marki.

    marketing treści najlepszym sposobem przyciągania klienta

    Oprócz tego z pewnością zapoznają się też z ofertą firmy oraz będą ją polecali swoim znajomym i innym osobom. Wielu potencjalnych klientów wyszukuje też branżowych informacji w internecie. Jeśli stworzymy firmowy blog czy stronę, na której będziemy regularnie publikować, będą również regularnie na nią wracali, aby sprawdzić nowe wpisy i potraktują ją witrynę jak encyklopedię, po którą sięgną za każdym razem, jeśli będą potrzebowali wiadomości i informacji.

    Jednym z największych plusów Content Marketingu jest fakt, że potencjalni klienci i użytkownicy będą odbierali naszą markę pozytywnie. Z pewnością jeśli nie będziemy bombardować ich nachalnymi reklamami a oferować darmowy i wartościowy content, z pewnością docenią to. Publikowanie ciekawych i przydatnych treści to też sposób na budowanie pozytywnego wizerunku oraz wizerunku profesjonalistów, mentorów czy wiodącej marki na rynku. Content marketing możemy też wdrażać samodzielnie, przy pomocy agencji marketingowej oraz niezależnie od tego, jak dużą marką jesteśmy. Nawet opublikowanie jednego ciekawego wpisu tygodniowo który będzie przyciągał klientów, ma sens.

    Jak wdrażać Content Marketing

    Jeśli wybierzemy już Content marketing na swoją strategię reklamy — główną lub uzupełniającą, możemy wdrażać go na kilka sposobów. Pierwszym z nich jest tworzenie firmowego bloga, strony internetowej lub wręcz serwisu pod naszą marką, na którym będziemy dodawali przydatne treści. Jeśli będzie on pozycjonowany lub polecany przez użytkowników czy reklamowany, w ten sposób możemy dotrzeć do bardzo dużego grona osób. Jeśli będziemy reklamowali naszego bloga z poradami, e-bookami czy poradnikami, znacznie więcej osób zdecyduje się na jego zwiedzanie niż w przypadku reklamy naszej zwykłej firmowej strony www.

    Kolejnym sposobem na wdrażanie content marketingu jest publikowanie treści w social mediach. To miejsce idealne na tego typu promocję, gdyż umawi ono bardzo łatwe udostępnianie i polecanie postów czy ich reklamowanie. Prowadząc profil marki, możemy zarówno brać udział w dyskusjach, być aktywnymi w grupach czy liczyć na przychodzenie osób zainteresowanych daną tematyką bezpośrednio z wyszukiwarki. Możemy też odpłatnie promować posty czy wręcz wykupować reklamę kanału. Możemy też prowadzić np. branżowy kanał na YouTube, gdzie wiele osób zainteresowanych daną tematyką dowie się o naszej marce, przy okazji oglądania materiałów na kanale.

    Jeśli zależy nam na bardziej profesjonalnej promocji i mamy odłożone na ten cel pewne środki, możemy skorzystać z kilku innych form content marketingu. Możemy tworzyć lub zamawiać i publikować artykuły sponsorowane. Są to teksty umieszczane na poczytnych portalach tematycznych wraz z reklamą naszej marki za pieniądze. Zawierają one przydatne treści, a czytelnicy po przeczytaniu tekstu mogą przejść np. do naszej strony linkiem umieszczonym na końcu artykułu. Ciekawym pomysłem jest też publikowanie contentu na forach internetowych — tematycznych czy lokalnych w zależności, do jakiej grupy osób chcemy dotrzeć. Publikować możemy wszędzie tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci i mogą zainteresować się merytoryczną wiedzą branżową. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i sprzedajemy zabawki, może to być np. utworzenie wątku na forum dla rodziców i prezentowanie przydatnych treści o wyborze czy doborze zabawek dla dziecka.

    Przed nami Mistrzostwa Polski XCM 7R CST MTB Gdynia Maraton 2019! 14. edycja wielkiego święta miłośników kolarstwa górskiego odbędzie się…

    Ruszył ogólnopolski projekt „Mała książka - wielki człowiek”, mający rozbudzać zainteresowania czyte [...]

  • ZAPROSZENIE NA DEBATĘ

    Komenda Miejska Policji w Gdyni w dniu 29 sierpnia br. o godz. 11:30 w siedzibie Centrum Aktywności Seniora mieszczącego się w Gdyni przy ul. 3 Maja 27 organizuje debatę społeczną pod hasłem: „Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – możesz mieć na nie wpływ”.

  • Gdyńscy policjanci spotkali się z mieszkańcami miasta

    Wczoraj policjanci z gdyńskiej komendy zorganizowali i przeprowadzili debatę społeczną. Debata była już kolejnym spotkaniem z mieszkańcami Gdyni pod hasłem "Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – możesz mieć na nie wpływ". W czasie dyskusji między innymi omówiono aktualne zagrożenia na jakie mogą być narażeni mieszkańcy miasta w miejscu zamieszkania i w miejscach publicznych. Wszyscy uczestnicy dzielili się swoimi spostrzeżeniami i oczekiwaniami w kierunku poprawy bezpieczeństwa.

  • Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni ogłasza nabór na stanowiska: bibliotekarz Miejsce w [...]

  • ZAPROSZENIE NA DEBATĘ

    Komenda Miejska Policji w Gdyni w dniu 29 sierpnia br. o godz. 11:30 w siedzibie Centrum Aktywności Seniora mieszczącego się w Gdyni przy ul. 3 Maja 27 organizuje debatę społeczną pod hasłem: „Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – możesz mieć na nie wpływ”.

  • Gdyńscy policjanci spotkali się z mieszkańcami miasta

    Wczoraj policjanci z gdyńskiej komendy zorganizowali i przeprowadzili debatę społeczną. Debata była już kolejnym spotkaniem z mieszkańcami Gdyni pod hasłem "Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – możesz mieć na nie wpływ". W czasie dyskusji między innymi omówiono aktualne zagrożenia na jakie mogą być narażeni mieszkańcy miasta w miejscu zamieszkania i w miejscach publicznych. Wszyscy uczestnicy dzielili się swoimi spostrzeżeniami i oczekiwaniami w kierunku poprawy bezpieczeństwa.

  • Poszukiwania świadków

    Gdyńska policja ustala tożsamość mężczyzny, którego zwłoki ujawniono w dniu 15.06.2019 roku w basenie portowym w Gdyni.

  • Sportowa karuzela ruszyła na nowo! Jak na razie o ligowe punkty walczą trzy gdyńskie drużyny. Miniony weekend szczęśliwy był dla…

    Eseistka Olga Drenda, poetka Małgorzata Lebda, prozaiczka Zyta Rudzka i tłumaczka Bogusława Sochańsk [...]

    Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. administracji Liczb [...]

    Gitara i inne demony młodości – spotkanie z Bogusławem Chrabotą

    22.09

    22 września
    niedziela / godz. 12:00
    Konsulat Kultury

    Koszt życia – pokaz przedpremierowy

    15.09

    15 września
    niedziela / godz. 17:00
    Konsulat Kultury

    Niedziela Melomana „Cztery pory roku”

    15.09

    15 września
    niedziela / godz. 16:00
    Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

    Koszt życia – pokaz przedpremierowy

    14.09

    14 września
    sobota / godz. 19:00
    Konsulat Kultury